gegroet arcade lovers!!

Post hier berichten en foto's van je Arcade verzameling en sfeerbeelden van je GameRoom (Pochertjes of gewoon fier)

Moderators: belgamco, Bingovit

gegroet arcade lovers!!

Postby steve dela vega » 05 Nov 2008, 15:17

Als recent nieuw lid van gameroom wil ik me even voorstellen.
Ik ben Steven (28) en uit pure nostalgie heb ik ooit een arcade kast gekocht (type videokit) met het spel 'cadilac and dinosaurs'.
Maar de nostalgie werd al gauw een verslaving (gevoel kennen jullie wel zeker?). ik ben dan ook blij eindelijk een plaatsje gevonden te hebben op het internet waar ik gelijkgezinden kan vinden.
Nu ben ik bezig met het restoreren van een original dedicated mortal kombat 2 arcade cabinet.
(en ik heb een klein voorgevoel dat ook deze keer niet bij deze kast gaat blijven :D )

PS: peter, bedankt voor de muntgleufjes! de nieuwe joysticks en buttons komen eraan wanneer ik de nieuwe plexie heb gemaakt! (ik stuur je de foto's van 'how it's made door zoals beloofd :wink: )

klein vraagje nog:
hoe zet ik foto's in mijn topic?[/img]
steve dela vega

Re: gegroet arcade lovers!!

Postby CORTEZ » 02 Jan 2010, 23:36

[img]VOER%20HIER%20DE%20LINK%20INIE%20JE%20WIL%20LATEN%20ZIEN[/img]

klik op het img knopje in je post pagina.

je moet dan een link geven van je plaatje

een goede site waar je jouw foto's kan uploaden is http://imageshack.us/

dan kan je op die site jouw foto's uploaden en die site geeft je vervolgens een link die je kan gebruiken
CORTEZ

Re: gegroet arcade lovers!!

Postby belgamco » 03 Jan 2010, 09:48

Gewoon Upload attachment binnen uw post op GameRoom zelf. Liefst geen externe links, dat vertraagd onze site onnodig :-) to all FYI
- Luc Van Esch - www.GameRoom.be Owner & Founder -
belgamco
Site Admin

Return to Arcade GameRoom ShowCase