StevenQuintijn wrote: ik denk dat David de zijne een stuk langer is dan de mijne... (als ik nu maar weer geen uitbrander krijg van de mod)
Ben dat gewoon dat ze dat zeggen
Moderator: Bingovit
StevenQuintijn wrote: ik denk dat David de zijne een stuk langer is dan de mijne... (als ik nu maar weer geen uitbrander krijg van de mod)
Taito6581 wrote:In welke mate heeft het "nut" van tot daar te komen als je 2de/3de op de reservelijst staat ?
Garfieldje wrote:Als 5de reserve moet ik ni op een telefoontje wachten zeker :p
Bingovit wrote:Garfieldje wrote:Als 5de reserve moet ik ni op een telefoontje wachten zeker :p
Tenzij er een auto met vijf man een accident krijgt![]()
StevenQuintijn wrote:In welke mate heeft het "nut" van tot daar te komen als je 2de/3de op de reservelijst staat ?
Even gemeen : je kan er op gokken dat er onderweg een paar hunnen auto mét flipperkast er in gaan in de prak rijden...NO PUN INTENDED !
Alleen al voor de demonstratie didgeridoo en bullroaring. Ik ga David zich niet alleen laten belachelijk maken en in de mate van het mogelijke participeren. U weze wel verwittigd, ik denk dat David de zijne een stuk langer is dan de mijne... (als ik nu maar weer geen uitbrander krijg van de mod)

Zwartepanter wrote:Mag ik nog ff vragen of het Eke dan wel Nazareth is, want vind de straat niet... in de juiste gemeente?
yorkie wrote:Zwartepanter wrote:Mag ik nog ff vragen of het Eke dan wel Nazareth is, want vind de straat niet... in de juiste gemeente?
http://www17.mappy.com/sidNB5ItPIta9TMn21w/cFGM?recherche=0&posl=poi&show_poi=0&show_iti=0&poix=0&poiy=0&poi_rr=0.5&poi_rx=0.6&poi_ry=0.5&csl=poi&fsl=m2&gsl=m2&msl=m2&temp_no_prop=0&comment=&xsl=plan&out=2&lr=0.5&force_radius=&wcm2=&nom2=&tcm2=&a10m2=&xm2=&ym2=&wnm2=zagmanstraat+45d&tnm2=eke&pcm2=9810&scm2=&ccm2=56&com2=EU&x=39&y=3

Return to Belgische Flipper Competitie
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest