Het is niet de eerste keer dat dergelijke opmerkingen terugkeren en ik vind het ook gewoon een kwestie van RESPECT ! Ik persoonlijk gedraag mij steeds in iemand anders zijn gameroom zoals ik zou willen dat anderen zich bij mij gedragen. Ik denk dat sommige bezoekers niet goed beseffen dat de mensen die hun gameroom openstellen voor dergelijke gebeurtenissen , meestal een serieus kapitaal flipperkasten staan hebben en dit doen louter uit pure goodwill. Zo een BFC-wedstrijd organiseren kost tijd, moeite en geld voor de gastheer (die voor alle duidelijkheid enkel de netto-kosten voor drank en chips vergoed krijgt). Om dan te moeten vaststellen dat een aantal pippo's zich gedragen alsof ze in een ordinaire café zijn, waar er achter hun gat wordt opgeruimd, vind ik schrijnend. Iets waar ik mij gisteren bv aan stoorde : Het tafeltje dat volledig vanachter stond, heb ik een paar keer moeten vaststellen dat dat voller en voller begon te staan met lege (of misschien halfvolle) flesjes. Is dat nu zo verrekt moeilijk van een leeg blikje in de vuilbak te gooien of een leeg flesje in de bak te gaan steken ? En is je drank te warm geworden, heb dan AUB het fatsoen van het te gaan leeggieten en niet de zooi te laten staan voor een ander.
Enfin, Evert en organisatie, ik vond alles super gisteren en ook al ben ik het naar goeie gewoonte wat vroeger afgebold, ik ben vandaag wakker geworden met het gevoel dat ik me fantastisch geamuseerd heb !! Prachtige collectie ook en superstaat van alle kasten. Chapeau !!