Wedstrijd 3 St-Niklaas

Open forum 'Belgische Flipper Competitie'. Deze competitie heeft als doel elke Belg de kans te geven om deel te nemen aan een flippercompetitie zonder dat men lid moet zijn van een vereniging en waar je vrij bent welke wedstrijden je wel en niet wil spelen.

Moderator: Bingovit

Wedstrijd 3 St-Niklaas

Postby Bingovit » 18 Jun 2009, 11:05

Zoals iedereen weet zijn de inschrijvingen al een tijdje volzet dus daar niets over :wink:

Maar ik heb nog een extra bak Zonderik en twee flessen van 75cl beschikbaar op de wedstrijd zelf, dus voor de geïnteresseerden die te laat waren of graag eerst even proeven is er nog hoop :)

Meer info op de BFC-website aangaande de wedstrijd: http://www.belgischeflippercompetitie.be

Al die mensen die besteld hadden kunnen gerust zijn want dat staat hier al klaar! :mrgreen:
:beer: Het wordt wel ten sterkste aangeraden om niet alles in één keer op te drinken :lol: :madman:
Stern vs. Williams
Image
If you can't do it right, don't do it at all!
Image

When the passion becomes a lifestyle...
***Keeping the games alive***
Bingovit
STERreN reporter

Re: Wedstrijd 3 St-Niklaas

Postby - Pascal - » 20 Jun 2009, 10:59

*edit*

opgelost, zwarte panter heeft afgezegd en wordt vervangen...
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby ERIC » 21 Jun 2009, 06:41

Evert en Pascal,

dit was weer eens een hele leuke avond

Hartelijk dank hiervoor
Image
ERIC
Big Bang Bartender

Postby Zwartepanter » 21 Jun 2009, 07:48

Kvoelde me tegen de avond toe al veel beter na een week ziekte, maar ja, ik had al afgezegd... :(
Heb ik ff spijt van zeg... :cry: maar dat overkomt me nu altijd.
I hope the're pinballs in heaven too
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby silverballgames » 21 Jun 2009, 08:11

Leuke avond gehad in een werkelijk prachtige gameroom !!! :shock: :shock:

Juist spijtig van al die Sterns ... :twisted:

Na de kwalificatie ronde de 9de plaats behalen met 1 puntje verschil is echt wel lullig... maar ja, ik kan alleen mezelf de schuld geven. De kasten stonden werkelijk perfect in orde !!

Kleine randopmerking ... Rond 2u in de morgen als quasi iedereen de deur uit was wou ik even helpen om de lege flesjes weg te zetten... bleek dat er op zijn minst 15 flesjes stonden die nog halfvol waren, waarvan pakweg 10 flesjes met zonderik ... ZONDE van dat lekkere bier zou ik zo zeggen !!!!! En probeer hierop te letten bij de volgende BFC wedstrijden...
silverballgames
Run! Batman, run!

Postby Zwartepanter » 21 Jun 2009, 08:22

silverballgames wrote:
Kleine randopmerking ... Rond 2u in de morgen als quasi iedereen de deur uit was wou ik even helpen om de lege flesjes weg te zetten... bleek dat er op zijn minst 15 flesjes stonden die nog halfvol waren, waarvan pakweg 10 flesjes met zonderik ... ZONDE van dat lekkere bier zou ik zo zeggen !!!!! En probeer hierop te letten bij de volgende BFC wedstrijden...

Dat begrijp ik nu dus ook niet hé! Da's zeker van mannen die "denken" dat ze kunnen drinken en maar "opdoen"... RESPECT is soms ver te zoeken... tja... :evil:
I hope the're pinballs in heaven too
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby StevenQuintijn » 21 Jun 2009, 13:05

Het is niet de eerste keer dat dergelijke opmerkingen terugkeren en ik vind het ook gewoon een kwestie van RESPECT ! Ik persoonlijk gedraag mij steeds in iemand anders zijn gameroom zoals ik zou willen dat anderen zich bij mij gedragen. Ik denk dat sommige bezoekers niet goed beseffen dat de mensen die hun gameroom openstellen voor dergelijke gebeurtenissen , meestal een serieus kapitaal flipperkasten staan hebben en dit doen louter uit pure goodwill. Zo een BFC-wedstrijd organiseren kost tijd, moeite en geld voor de gastheer (die voor alle duidelijkheid enkel de netto-kosten voor drank en chips vergoed krijgt). Om dan te moeten vaststellen dat een aantal pippo's zich gedragen alsof ze in een ordinaire café zijn, waar er achter hun gat wordt opgeruimd, vind ik schrijnend. Iets waar ik mij gisteren bv aan stoorde : Het tafeltje dat volledig vanachter stond, heb ik een paar keer moeten vaststellen dat dat voller en voller begon te staan met lege (of misschien halfvolle) flesjes. Is dat nu zo verrekt moeilijk van een leeg blikje in de vuilbak te gooien of een leeg flesje in de bak te gaan steken ? En is je drank te warm geworden, heb dan AUB het fatsoen van het te gaan leeggieten en niet de zooi te laten staan voor een ander.

Enfin, Evert en organisatie, ik vond alles super gisteren en ook al ben ik het naar goeie gewoonte wat vroeger afgebold, ik ben vandaag wakker geworden met het gevoel dat ik me fantastisch geamuseerd heb !! Prachtige collectie ook en superstaat van alle kasten. Chapeau !! :D
IT TAKES BALLS OF STEEL TO PLAY OUR GAMES !!
StevenQuintijn

Postby fantomas » 21 Jun 2009, 15:40

wat was de uitslag gisteren ?
TZ, TAF, MM, MB, DH, Shadow, NBA FB (op visite), Whirlwind, Demolition Man
fantomas

Postby Bos007 » 21 Jun 2009, 15:50

silverballgames wrote:Kleine randopmerking ... Rond 2u in de morgen als quasi iedereen de deur uit was wou ik even helpen om de lege flesjes weg te zetten... bleek dat er op zijn minst 15 flesjes stonden die nog halfvol waren, waarvan pakweg 10 flesjes met zonderik ... ZONDE van dat lekkere bier zou ik zo zeggen !!!!! En probeer hierop te letten bij de volgende BFC wedstrijden...

zet je initialen op de fles bij het opendoen
Bos007

Postby yorkie » 21 Jun 2009, 17:04

Bos007 wrote:zet je initialen op de fles bij het opendoen

Ja, dat doen we bij de lfc ook. Alleen komt 't soms wat kostelijk uit met al die lege stiften :P
't was bij de bfc bij mij ook zo dat er redelijk wat halfvol bleef staan. Ik vrees dat als dit niet betert, we zullen moeten afstappen van de forfait voor de drank, en zullen moeten rekenen per consumptie.

Enfin, fijn te horen dat de avond goed meegevallen is. Ik hoop dat ik er de volgende keer wel kan bijzijn, want 'k heb nog niet meegedaan dit jaar.
yorkie

Postby - Pascal - » 21 Jun 2009, 19:39

eerst en vooral een dikke merci aan evert en zijn pa voor het openstellen van de prachtige gameroom, alle flippers netjes, alle bingo's moeten versleuren enz...

dank aan carl voor de nieuwe NBA

dank voor het sponseren van de fles zonderik aan de winnaar (ik denk dat die van luc kom zeker?)

details over de uitslag binnenkort op de site, ik kan al verklappen dat eric buyssen oververdient heeft gewonnen. hij was eerste in de kwalificatie en won de finale, dus dat zijn 26 punten, het maximuum dat je kan halen op een wedstrijd.

ook leuk om zien is dat er steeds nieuwe concurentie bijkomt (oa marc en olivier)
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby den stef » 21 Jun 2009, 19:55

ook bedankt aan evert voor de gameroom en prachtige collectie kasten en de fijne avond
den stef

Postby lotmamordun » 21 Jun 2009, 22:11

Weer eens een grootse avond vol flipperfun. Tof van Evert dat hij voor een koppel danseresjes zorgde :lol:
Weer eens een geweldige gameroom, speciaal herschikt voor dit evenement
Proficiat aan de finalisten en in het bijzonder Eric B.
Dank aan Evert, Pascal en alle anderen die dit mogelijk maakten.
Attachments
IMG_4382SS.jpg
lotmamordun

Postby glenn pellis » 22 Jun 2009, 09:38

een geslaagde avond gehad in een zeer plezante gameroom !!

thx to all!
6 flippers in collectie + giftman + arcade fighting vipers

COBRA, creature from the black lagoon, WHEEL OF FORTUNE!!!, indy 500, ripleys believe it or not, taxi
glenn pellis
Belgian Pinball Champ

Postby Gunske » 22 Jun 2009, 18:35

Jups, idd vetjes
Proudly sponsored by
Image
Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintballs, KEE Action sports, Pure Energy, Sly & Planet Eclipse

Owning; WH20, CV, RFM
Sold; TAF, MSF
Gunske

Next

Return to Belgische Flipper Competitie