Het gaat ook over de 'verwerking' van het volk hé, 30man die moet spelen is gewoon veel!
Sommige wedstrijden duren nu al tot een stuk in de nacht, als er dan nog een groepje of twee van vier bijkomt betekent dit al snel een pak tijd meer.
En dat stipt mailen valt nu toch mee sinds de invoering van die code? Ik dacht bij de vorige wedstrijd heb ik gemakkelijk een halfuur en meer de tijd gehad om me in te schrijven.
Bvb bij mijn wedstrijd was er meer volk voorzien maar hij zat gewoonweg niet vol....
Maar ik sluit me ook aan bij Ivan zijn opvatting, het blijft toch wel vooral een leuke bezigheid en bijeenkomst en dat is voor mij het belangrijkste

Als iemand voorrang krijgt op inschrijving omdat hij meer kans heeft statistisch gezien? Het kan evengoed zijn dat je die laatste wedstrijd geen enkel punt binnenhaalt hé
Plus waar trek je dan om den duur de lijn nog want het blijft tenslotte een hobby, zo moet het ook aangenaam blijven voor de organisators vh BFC zodat ze hun niet verloren lopen in een hele hoop regeltjes waar dan toch weer commentaar op is.
Zo vindt een goede speler dit correct maar iemand die graag eens mee wil doen voor het plezier en omdat het in de buurt is valt af en dat is dan ook jammer. Zo kan je ook gaan redeneren dat de personen die het dichtste in de buurt vd gameroom wonen ook voorrang krijgen...
Zelfde zoals de plaatsen op zondag van het BFK, vol is vol, eerst is eerst. Iedereen weet het op voorhand dus dan moet gewoon op tijd zijn
WOW, wat een lange uitleg man!

eens ik begin te typen...