Wedstrijd 6

Open forum 'Belgische Flipper Competitie'. Deze competitie heeft als doel elke Belg de kans te geven om deel te nemen aan een flippercompetitie zonder dat men lid moet zijn van een vereniging en waar je vrij bent welke wedstrijden je wel en niet wil spelen.

Moderator: Bingovit

Wedstrijd 6

Postby Zwartepanter » 20 Nov 2009, 20:19

Merde... compleet uit het oog verloren ... de inschrijving ... en ik wilde zo graag persé een tweede wedstrijd meedoen om mss kans op de finale te maken vermits ik de eerste wedstrijd goed gescoord had en aldus nog een kans maakte op een finaleplaats. Stom van me :(

Mss een kleine kanttekening voor de organisatoren: er zijn sommigen die voor de eerste keer inschrijven of die nul punten gescoord hebben bij één wedstrijd die ze hebben meegedaan en dus toch geen kans meer maken op een finaleplaats. Mss voorrang geven aan diegenen die daadwerkelijk nog een kans maken op een finaleplaats? Ik wil hier duidelijk zeggen dat het niet om discriminatie en uitsluiting gaat, gewoon een ideetje en nee... niet omdat ik te laat ben met de inschrijving, dus begrijp me vooral niet verkeerd! :wink:

Ik kom in de finale wel eens een kijkje nemen desnoods. :mrgreen:
I hope the're pinballs in heaven too
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Re: Wedstrijd 6

Postby Bingovit » 20 Nov 2009, 22:41

Te laat is te laat hé Stef, volgend jaar weer een kans :lol: :P
Stern vs. Williams
Image
If you can't do it right, don't do it at all!
Image

When the passion becomes a lifestyle...
***Keeping the games alive***
Bingovit
STERreN reporter

Postby IvanG » 21 Nov 2009, 13:02

Zwartepanter wrote:Mss een kleine kanttekening voor de organisatoren: er zijn sommigen die voor de eerste keer inschrijven of die nul punten gescoord hebben bij één wedstrijd die ze hebben meegedaan en dus toch geen kans meer maken op een finaleplaats. Mss voorrang geven aan diegenen die daadwerkelijk nog een kans maken op een finaleplaats?

Dat zou pas echt een slechte regel zijn vind ik !!!
IvanG

Postby Zwartepanter » 21 Nov 2009, 14:05

IvanG wrote:
Zwartepanter wrote:Mss een kleine kanttekening voor de organisatoren: er zijn sommigen die voor de eerste keer inschrijven of die nul punten gescoord hebben bij één wedstrijd die ze hebben meegedaan en dus toch geen kans meer maken op een finaleplaats. Mss voorrang geven aan diegenen die daadwerkelijk nog een kans maken op een finaleplaats?

Dat zou pas echt een slechte regel zijn vind ik !!!

Tja, in verschillende sporten hebben ze soortgelijke regels ook, maar zoals gezegd, 't was maar een kanttekening hé... schiet me nu niet af hé!
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby Gunske » 21 Nov 2009, 17:49

Vind het idd maar kut dat je stipt om 20u al moet beginnen mailen om er maar bij te kunnen zijn.
Er zijn per event ongeveer 30 geïnteresseerden, weet niet of het mogelijk is, maar ik denk dat iedereen best wel eventjes een pintje wil drinken als er geen kast vrij is. Kunnen er meer dan 24 meespelen en is iedereen tevreden.

Is ma idken e :madman:
Proudly sponsored by
Image
Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintballs, KEE Action sports, Pure Energy, Sly & Planet Eclipse

Owning; WH20, CV, RFM
Sold; TAF, MSF
Gunske

Postby - Pascal - » 21 Nov 2009, 19:01

ja mensen ge moogt altijd brainstormen hé
we lezen graag wat jullie denken over de BFC
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby Zwartepanter » 21 Nov 2009, 19:11

- Pascal - wrote:ja mensen ge moogt altijd brainstormen hé
we lezen graag wat jullie denken over de BFC

Bedankt Pascal. :wink:
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby Bingovit » 22 Nov 2009, 00:52

Het gaat ook over de 'verwerking' van het volk hé, 30man die moet spelen is gewoon veel!
Sommige wedstrijden duren nu al tot een stuk in de nacht, als er dan nog een groepje of twee van vier bijkomt betekent dit al snel een pak tijd meer.

En dat stipt mailen valt nu toch mee sinds de invoering van die code? Ik dacht bij de vorige wedstrijd heb ik gemakkelijk een halfuur en meer de tijd gehad om me in te schrijven.
Bvb bij mijn wedstrijd was er meer volk voorzien maar hij zat gewoonweg niet vol....

Maar ik sluit me ook aan bij Ivan zijn opvatting, het blijft toch wel vooral een leuke bezigheid en bijeenkomst en dat is voor mij het belangrijkste :) Als iemand voorrang krijgt op inschrijving omdat hij meer kans heeft statistisch gezien? Het kan evengoed zijn dat je die laatste wedstrijd geen enkel punt binnenhaalt hé :madman:
Plus waar trek je dan om den duur de lijn nog want het blijft tenslotte een hobby, zo moet het ook aangenaam blijven voor de organisators vh BFC zodat ze hun niet verloren lopen in een hele hoop regeltjes waar dan toch weer commentaar op is.
Zo vindt een goede speler dit correct maar iemand die graag eens mee wil doen voor het plezier en omdat het in de buurt is valt af en dat is dan ook jammer. Zo kan je ook gaan redeneren dat de personen die het dichtste in de buurt vd gameroom wonen ook voorrang krijgen...

Zelfde zoals de plaatsen op zondag van het BFK, vol is vol, eerst is eerst. Iedereen weet het op voorhand dus dan moet gewoon op tijd zijn :)

WOW, wat een lange uitleg man! :madman: :P eens ik begin te typen... :lol:
Stern vs. Williams
Image
If you can't do it right, don't do it at all!
Image

When the passion becomes a lifestyle...
***Keeping the games alive***
Bingovit
STERreN reporter

Postby Kuroto » 22 Nov 2009, 03:27

Als ik even mijn mening mag geven ivm die mailing:

Het beste is eigenlijk dat je ergens een simpel PHP scriptje draait die dat allemaal beheert.
Gewoon een kwestie van op "open" klikken om het uur dat de inschrijvingen opengaan, en dan kunnen de mensen zich inschrijven.

Alles vol? Dan kom je automatisch op de reservelijst.
Voordeel is dan dat niemand kan verwijten dat het "niet eerlijk verloopt" en van die toestanden.

Ik zeg hier niet mee dat Pascal mensen voortrekt of iets dergelijks, maar uit ervaring weet ik dat je altijd wel mensen hebt die hierover neuten, wat je ook organiseert.

Een bijkomend voordeel is dat Pascal dan minder spam krijgt, en niet handmatig alles op de website moet toevoegen.

Just my 2 cents.
*boink*boink*boink*boink*...
Current collection: WWF Royal Rumble - Black Knight 2000 - MAME cab
ImageImage
Kuroto

Postby Zwartepanter » 22 Nov 2009, 08:17

Over de eerlijkheid heb ik niks te zeggen hoor... Maar weet je, ik heb mss geen recht van spreken want ik was 2x ingeschreven en heb ook 2x afgezegd, zei het om persoonlijke redenen. Vandaar dat ik alles op de laatste wedstrijd zou zetten maar ik ben die inschrijving compleet uit het oog verloren... :oops:

Idd Evert, plaatsgebrek blijft één van de grootste vijanden hier en zo'n systeem van inschrijving is er hierdoor juist gekomen, toch met de idee om meer dezelfde spelers te krijgen in het achterhoofd denk ik...

Anders moet dit topic maar gesloten worden vooraleer er hier echt onterechte zaken gaan gezegd worden... Ff een ander topic opendoen met een gepaste titel? Of bestaat die al: "Suggesties voor BFC-wedstrijden?".

Enne hiermee wil ik NIET zeggen dat Pascal en Glenn dit niet goed doen, integendeel: steeds SUPER goed georganiseerd en zulke mensen zijn onontbeerlijk !!! :D
Last edited by Zwartepanter on 22 Nov 2009, 10:09, edited 1 time in total.
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby - Pascal - » 22 Nov 2009, 09:12

stefan, je kan misschien beginnen met u in te schrijven, en hopen dat er 7 man afzegt
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby Zwartepanter » 22 Nov 2009, 10:10

- Pascal - wrote:stefan, je kan misschien beginnen met u in te schrijven, en hopen dat er 7 man afzegt

Nee laat maar... dat zou pas ongelooflijk zijn...
Enne trouwens kheb hier nog wat werk hé :wink:

Keep up the good work!
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby Stefke » 22 Nov 2009, 20:49

Een Poule met A- en B spelers zou dit geen idee zijn?

Op dezelfde dag 2 (kleinere) events organiseren....

Dan zou dit ook in de "kleinere" gamerooms georganiseerd kunnen worden....

Het is maar een ideetje hoor...
Proud owner of: Family Guy, Attack from Mars, Spider-Man, Addams Family, Revenge from Mars, Theatre of Magic, The Simpsons Pinball Party, Road Show
Up for exchange:

In loving memory : HSII, TFTC, ST:TNG,IJ,TZ WCS
Stefke

Postby David Pinball Wizz » 23 Nov 2009, 09:18

2 poules = meer tijd en ben je bijna een ganse dag bezig
Ik denk dat het niet 'groter' moet groeien want dan zal het zn gezellige karakter vrees ik verliezen

En voor mensen die graag veel wedstrijden spelen raad ik zeker toernooien zoals dpo en epc en dergelijke aan!
Collection: STTNG, TZ, CV, WW, RS, Shadow, NIPIT
David Pinball Wizz
Insert coin!

Postby Stefke » 23 Nov 2009, 11:56

David,

ik bedoelde op 2 verschillende lokaties... maakt natuurlijk dat er veel meer organisatoren moeten gevonden worden.

Maar dat de poules op zich veel korter zouden duren, daar er minder deelnemers zijn.
Proud owner of: Family Guy, Attack from Mars, Spider-Man, Addams Family, Revenge from Mars, Theatre of Magic, The Simpsons Pinball Party, Road Show
Up for exchange:

In loving memory : HSII, TFTC, ST:TNG,IJ,TZ WCS
Stefke

Next

Return to Belgische Flipper Competitie