Wedstrijd 6

Open forum 'Belgische Flipper Competitie'. Deze competitie heeft als doel elke Belg de kans te geven om deel te nemen aan een flippercompetitie zonder dat men lid moet zijn van een vereniging en waar je vrij bent welke wedstrijden je wel en niet wil spelen.

Moderator: Bingovit

Re: Wedstrijd 6

Postby - Pascal - » 23 Nov 2009, 12:40

we hebben hier al over nagedacht...

als je met poules werkt moet je met een systeem werken dat de besten in A spelen en de mindere in B met de mogelijkheid tot promotie naar A en degraderen naar B, zoals de voetbal bvb.
maar dan is de competitie niet meer open en kunnen we geen wppr punten krijgen.
verder zie je dan altijd dezelfde tegenspelers.
dat gebeurd al in de RPL, ik zie ook graag "iedereen" ne keer
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby Den Duze » 23 Nov 2009, 13:09

Misschien dan in de RPL de laatste 2 van het speeljaar vervangen door de eerste 2 op de wachtlijst.
Op die manier hebben nieuwe spelers ook een kans om mee te doen met de RPL (eventueel na enkele jaren - hangt af van aantal op wachtlijst) en kunt u alle jaren 2 andere spelers ontmoeten op he RPL-speeldagen.

NB: waarshijnlijk heeft deze ingeving veel te maken met het feit dat ik 2é of 3é op die lijst sta :D

mvg
Didier
Den Duze

Postby Zwartepanter » 23 Nov 2009, 16:22

Ik wil nog altijd een poule oprichten... :madman: :roll:
I hope the're pinballs in heaven too
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby yorkie » 23 Nov 2009, 19:19

Kuroto wrote:Als ik even mijn mening mag geven ivm die mailing:

Het beste is eigenlijk dat je ergens een simpel PHP scriptje draait die dat allemaal beheert.
Gewoon een kwestie van op "open" klikken om het uur dat de inschrijvingen opengaan, en dan kunnen de mensen zich inschrijven.

Alles vol? Dan kom je automatisch op de reservelijst.
Voordeel is dan dat niemand kan verwijten dat het "niet eerlijk verloopt" en van die toestanden.

Ik zeg hier niet mee dat Pascal mensen voortrekt of iets dergelijks, maar uit ervaring weet ik dat je altijd wel mensen hebt die hierover neuten, wat je ook organiseert.

Een bijkomend voordeel is dat Pascal dan minder spam krijgt, en niet handmatig alles op de website moet toevoegen.

Just my 2 cents.

Ik ben hier ook voorstander van, echter is mijn kennis hieromtrend wat te beperkt. Als er iemand mij hiermee op weg kan helpen (liefst niet te ver van Eke), wil ik me er zeker verder in verdiepen. 't feit dat ik dan niet meer ale namen moet copyen/pasten/typen is al een hele verbetering en het lijkt me ook eerlijker dan mail daar er minder kans is op delays.
yorkie

Postby Gunske » 23 Nov 2009, 19:29

PHP-scriptje is IMHO totaal overbodig, mits iedereen het mail-systeem wel vertrouwd :madman:

Er zijn iedere BFC 5-7 reserve mensen, dus de gezellige groep van 24 naar 28 brengen zou geen groot verschil maken en kan iedereen spelen.
Proudly sponsored by
Image
Empire, E-Vents, Diablo & RPS paintballs, KEE Action sports, Pure Energy, Sly & Planet Eclipse

Owning; WH20, CV, RFM
Sold; TAF, MSF
Gunske

Postby David Pinball Wizz » 23 Nov 2009, 19:31

yorkie wrote:

Het beste is eigenlijk dat je ergens een simpel PHP scriptje draait die dat allemaal beheert.
Gewoon een kwestie van op "open" klikken om het uur dat de inschrijvingen opengaan, en dan kunnen de mensen zich inschrijven.

Voordeel is dan dat niemand kan verwijten dat het "niet eerlijk verloopt" en van die toestanden.

Ik zeg hier niet mee dat Pascal mensen voortrekt of iets dergelijks, maar uit ervaring weet ik dat je altijd wel mensen hebt die hierover neuten, wat je ook organiseert.

Een bijkomend voordeel is dat Pascal dan minder spam krijgt, en niet handmatig alles op de website moet toevoegen.

Just my 2 cents.

Ik ben hier ook voorstander van, echter is mijn kennis hieromtrend wat te beperkt. Als er iemand mij hiermee op weg kan helpen (liefst niet te ver van Eke), wil ik me er zeker verder in verdiepen. 't feit dat ik dan niet meer ale namen moet copyen/pasten/typen is al een hele verbetering en het lijkt me ook eerlijker dan mail daar er minder kans is op delays.

@Yorkie,

Ik had in het verleden al voorgesteld dat ik zonder probleem een pagina wil hosten die dit verzorgt (waar jullie zelf beheer van hebben) (is wel aspx)
Collection: STTNG, TZ, CV, WW, RS, TS, Nip-it
For Sale: Bally Gator
David Pinball Wizz
Insert coin!

Postby - Pascal - » 23 Nov 2009, 19:35

David Pinball Wizz wrote:@Yorkie,

Ik had in het verleden al voorgesteld dat ik zonder probleem een pagina wil hosten die dit verzorgt (waar jullie zelf beheer van hebben) (is wel aspx)

tegen mij had je gezegd "de site pimpen" :lol:
proud member of the "Weak Kidney Club"
- Pascal -
lokale flipperboer

Postby yorkie » 23 Nov 2009, 21:38

David Pinball Wizz wrote:
yorkie wrote:

Just my 2 cents.

@Yorkie,

ja, inderdaad. Da's dan ook weer zonder gevolg gebleven... :oops: Misschien moeten we daar inderdaad werk van maken tegen volgend seizoen.

@ Gunske: echt nodig is het inderdaad niet, maar ik denk dat het toch "nauwkeuriger" werkt dan met mails. Zo heb ik al een paar keer gehad dat als ik met mijn .com mailadres een mail stuur naar een belgischeflippercompetitie.be mailadres, die soms meer dan een minuut onderweg is.
yorkie

Postby Zwartepanter » 23 Nov 2009, 22:40

Allée vooruit, dan is mijn "kanttekening" toch niet voor niets geweest... :wink:
Image
Zwartepanter
Order of the red pen

Postby Bingovit » 06 Dec 2009, 00:47

Bedankt aan g94, wauw wat een prachtige GameRoom! eerrr... euhm... kantoor bedoel ik :P
En de hotdogs die de Sint had gebracht waren zeer geslaagd! :mrgreen:
Wel jammer dat hij twee straten verder(waar we geparkeerd stonden) blijkbaar geen hotdogs mocht leveren want hij bleef maar voor de deur staan met twee die zwarte pieten bij hem :lol: :P
Stern vs. Williams
Image
If you can't do it right, don't do it at all!
Image

When the passion becomes a lifestyle...
***Keeping the games alive***
Bingovit
STERreN reporter

Postby glenn pellis » 06 Dec 2009, 00:56

zeer toffe avond gehad, bedankt aan Pascal(g94) voor het openzetten van zijn kantoo. eu gameroom

alsook de organisatie perfect zoals altijd

Glenn
6 flippers in collectie + giftman + arcade fighting vipers

COBRA, creature from the black lagoon, WHEEL OF FORTUNE!!!, indy 500, ripleys believe it or not, taxi
glenn pellis
Belgian Pinball Champ

Postby David Pinball Wizz » 06 Dec 2009, 07:34

Yups super toffe avond.

Een hele strakke ruimte. In het algemeen, mooie kasten die heel vlotjes speelden en das altijd fijn!

Bedankt Pascal voor de gastvrijheid en goeie catering! Bedankt Pascal en Glenn voor de organisatie!

En voor mij was de avond iig geslaagd ;). Misschien omdat ik al gans de week naar LOTR soundtracks in de auto aan het luisteren was lol.
Collection: STTNG, TZ, CV, WW, RS, TS, Nip-it
For Sale: Bally Gator
David Pinball Wizz
Insert coin!

Postby silverballgames » 06 Dec 2009, 09:49

Schitterende avond gehad gisteren !!
Super gameroom, waarvoor dank Pascal !!

Alweer sterke organisatie van Pascal en Glenn.

Tot in de finale !! 8)
silverballgames
Run! Batman, run!

Postby Kris-seeburg » 06 Dec 2009, 09:56

héél toffe avond gehad.
Zeer mooie gameroom met leuke kasten.
De organisatie was weer perfect.
Bedankt aan Pascal en de BFC-organisatie.
Kris-seeburg

Postby Zwartepanter » 06 Dec 2009, 10:19

Top 5?

David
Lieven?
...

Tell me :mrgreen:
Image
Zwartepanter
Order of the red pen